Lokaleudlejning

Lej vores flotte og hyggelige selskabslokale til næste fødselsdag, barnedåb eller konfirmation. Lokalet er også meget velegnet til kurser og foredrag eller kortere receptioner.

I forbindelse med lokalet er der en stor glasgang, som kan bruges til kaffepause eller velkomstdrinks. Her vil der dog indimellem kunne være gennemgang til Ludika – Center for Development, der har motoriktræning på 1. sal. Vi har desuden en dejlig have, som man er velkommen til at benytte.

OBS! Følgende konfirmationsweekends er allerede udlejet i 2025: 26-27 april, 3-4 maj, 9-10 maj, 16-17 maj og 31. maj.

Praktiske detaljer

Hvem kan leje lokalet? Det kan alle. Lokalet må dog ikke benyttes til fester med høj musik, og man skal altid være ude af lokalet senest kl. 23.

Hvor mange kan der være? Der er plads til max. 50 personer.

Hvordan foregår det i praksis? Efter vi har lavet en lejeaftale, aftaler vi et tidspunkt, hvor I kommer forbi og henter en nøgle og alarminstruks. I vil desuden få demonstreret vores projektor, da der ikke vil være en teknisk ansvarlig til stede ved jeres arrangement.

Opstilling og oprydning indgår i lejeperioden: Vær opmærksom på, at man skal betale leje for både opstillings- og oprydningstiden.

Hvordan med bordopstilling? Det står I selv for. Vi har 10 klapborde med hjul, der måler 80 x 180 cm., som er meget nemme at flytte rundt på.

Hvad med rengøring? Det er inkluderet i prisen. I skal dog tørre bordene af og feje lokalet, inden I går. Ligeledes skal I bære skrald ud i vores container, hvis der ikke er plads til det i køkkenets affaldsbeholdere, samt medbringe jeres pant/glasflasker.

Hvad har I af udstyr? Der er PowerPoint-projektor, whiteboard og wifi.

Hvordan kommer man til lokalet? Der er kun 5-10 minutters gang til Gentofte Station, 15 minutters gang fra Jægersborg Station og få minutter til motorvejen.

Er der parkering? Der er gratis parkering på Smakkegårdsvej, ligeledes kan man om aftenen og i weekender benytte de 4 p-pladser, som er på Gentofte Børnevenners halvdel af parkeringspladsen foran huset. Den anden halvdel tilhører Heartfull Health, der bl.a. har kiropraktorklinik, som derfor har kunder, der har brug for at kunne parkere helt tæt på. Denne halvdel må derfor ikke benyttes, da de også har kunder i weekenderne.

Rygning er forbudt på hele matriklen: Hele vores matrikel er røgfri zone. Dvs. man skal helt ud på fortovet for at ryge.

Kan vi bestille mad gennem jer? Nej, desværre. Man skal selv sørge for forplejning, servering og afrydning. Der er et lille tekøkken tilknyttet, hvor der er mulighed for anretning og at lune småretter. Her er ligeledes et udvalg af service til 50 personer.

Er lokalerne egnede for kørestolsbrugere? Ja, det er de. Der er en ekstra og bredere indgangsdør med rampe. Der er også et handicaptoilet.

Betaling og afbestilling: Halvdelen af lejen betales ved indgåelse af en lejeaftale. Den anden halvdel af lejen betales 1 måned før lejedatoen. Ved afbestilling mindre end en måned før lejedato betales fuld pris. Ved tidligere afbestilling tilbagebetales den første halvdel af lejen ikke.

SÆRTILBUD ved private arrangementer. Prisen er for adgang til lokalet kl. 17 dagen før og til kl. 23 på dagen.10.500 kr.
PRISER – Husk at indberegne timer til opstilling og oprydning .
Formiddag (08-12)2.500 kr.
Eftermiddag (12-17)2.500 kr.
Aften (17-23)4.750 kr.
Hel dag (7.30-17)4.750 kr.
Hel aften og dag (7.30-23)8.000 kr.
Pr. ekstra time750 kr.
Priserne er inkl. Rengøring.

Lokalerne er ikke momsregistreret.

Hvis jeres behov for lån af lokalet bliver tilbagevendende, vil der være mulighed for at indgå en særlig prisaftale.

Kontakt:

Sabina Holm Larsen

Direktør

[email protected]

23 43 89 20

Eller:

Annemarie Elvstrøm-Vieth

Organisationskonsulent

[email protected]

23 43 89 24 (træffes ikke om fredagen)