Lokaleudlejning

Skal du holde konfirmation, barnedåb, fødselsdag eller reception, så kan du nu leje vores flotte og hyggelige selskabslokale. Se særtilbud til private arrangementer herunder.

Lokalet er også meget velegnet til kurser og foredrag, her gælder vores øvrige listepriser.

I forbindelse med lokalet er der en stor glasgang, som er meget velegnet til stående forplejning, kaffepause eller opstilling af buffet. Vi har desuden en dejlig have, som man er velkommen til at benytte.

Praktiske detaljer

Hvem kan leje lokalet? Det kan alle. Lokalet må dog ikke benyttes til fester med høj musik, og man skal altid være ude af lokalet senest kl. 23.

Hvor mange kan der være? Der er plads til omkring 50 personer siddende ved borde.

Hvordan foregår det i praksis? Efter vi har lavet en lejeaftale, aftaler vi et tidspunkt, hvor I kommer forbi og henter en nøgle og alarminstruks. I vil desuden få demonstreret vores projektor, da der ikke vil være en teknisk ansvarlig til stede ved jeres arrangement.

Hvad har I af udstyr? Der er PowerPoint-projektor, whiteboard og wifi.

Kan vi bestille mad gennem jer? Nej, desværre. Man skal selv sørge for forplejning, servering og afrydning. Der er et lille tekøkken tilknyttet, hvor der er mulighed for anretning og at lune småretter. Her er ligeledes et udvalg af service til 50 personer.

Er lokalerne egnede for kørestolsbrugere? Ja, det er de. Der er en ekstra og bredere indgangsdør med rampe. Der er også et handicaptoilet.

Hvordan kommer man til lokalet? Der er kun 5-10 minutters gang til Gentofte Station, 15 minutters gang fra Jægersborg Station og få minutter til motorvejen.

Er der parkering? Ja, det er der. Der er gratis parkering og som regel masser af ledige pladser langs Smakkegårdsvej.

Hvordan med bordopstilling? Det står I selv for. Vi har 10 klapborde med hjul, der måler 80 x 180 cm., som er meget nemme at flytte rundt på. Vi har ligeledes 50 stole og også nogle ekstra klapstole, hvis der er behov for det.

Hvad med rengøring? Det er inkluderet i prisen. I skal dog tørre bordene af og feje lokalet, inden I går. Ligeledes skal I bære skrald ud i vores container, hvis der ikke er plads til det i køkkenets affaldsbeholdere.

Særlige betingelser: Vi gør opmærksom på, at hele vores matrikel er røgfri zone. Dvs. man skal helt ud på fortovet for at ryge.

SÆRTILBUD ved private arrangementer. Prisen er for adgang til lokalet kl. 17 dagen før og til kl. 23 på dagen.10.500 kr.
PRISER ved foredrag, kurser o. lign. .
Pr. time750 kr.
Formiddag (08-12)2.500 kr.
Eftermiddag (12-17)2.500 kr.
Aften (17-23)4.750 kr.
Hel dag (7.30-17)4.750 kr.
Hel aften og dag (7.30-23)8.000 kr.
Priserne er gældende for hverdage og inkl. Rengøring. I weekenden tillægges priserne 25 %.

Lokalerne er ikke momsregistreret.

Hvis jeres behov for lån af lokalet bliver tilbagevendende, vil der være mulighed for at indgå en særlig prisaftale.

Kontakt:

Sabina Holm Larsen

Direktør

[email protected]

23 43 89 20

Eller:

Annemarie Elvstrøm-Vieth

Organisationskonsulent

[email protected]

23 43 89 24 (træffes ikke om fredagen)